Thursday 29 December 2011

MINYAK AMBAR KENANGA


Harga : RM 19.90 (SM) / RM 22.90(SS) - tidak termasuk harga pos

Minyak Ambar Kenanga adalah rumusan tradisi Arab yang mempunyai pelbagai kegunaan  dan khasiat untuk seisi keluarga dari bayi sehingga ke dewasa. Ramai yang telah merasai keajaiban dan keberkesanan apabila Minyak Ambar Kenanga membantu melegakan sesak nafas, asma' dan kahak berlebihan didada dan mengurangkan kesengalan, kelenguhan badan, otot, belakang dan pinggang dengan setiap urutan menggunakan Minyak Ambar Kenanga. Disamping melegakan sakit dan kembung perut, ia juga membuang angin serta menyenyakkan tidur.

Kepada yang mempunyai masalah kulit kepala Minyak Ambar Kenanga ini adalah yang terbaik untuk anda kerana membantu melegakan kegatalan kulit kepala, sakit kepala, kelumumur, membersihkan dan mengurangkan ruam kepingan dikulit kepala amat sesuai untuk bayi dan dewasa. Disamping itu, menyihatkan dan menguatkan akar rambut.

Percaya atau tidak ini adalah hakikat bahawa ramai telah mencuba menyapu dikulit muka dan hasilnya sungguh menakjubkan dimana kulit muka menjadi lebih bersih dan jerawat serta pori-pori mengecil dan parut dimuka semakin berkurangan atau hilang. Begitu juga di bahagian badan yang kering atau merekah, seperti tumit kaki dan juga yang terkena gigitan serangga, kudis dan luka berkhatan.

No comments:

Post a Comment

KEDAI KAMI !!