Monday 26 December 2011

SET BERSALIN AMBAR KENANGA



SET BERSALIN AMBAR KENANGA adalah pemakanan lengkap selama 60 hari atau 2 bulan buat ibu-ibu bersalin biasa / pebedahan, ibu yang tidak berpantang, kematian bayi dan wanita keguguran untuk kembali sihat dalaman, emosi dan fizikal serta memudahkan kehamilan semula. SET BERSALIN AMBAR KENANGA ini berbeza dengan set bersalin yang berada dipasaran kerana SET BERSALIN AMBAR KENANGA ini berasaskan tradisi perbidanan dari Timur Tengah atau Tanah Arab.


SET BERSALIN AMBAR KENANGA merupakan gabungan 3 jenis produk,
  1. 4 botol AK IBU - terdiri daripada campuran berjenis-jenis rempah ratus seperti :-
  • kayu manis - kelebihan pada bahan Eugenol yang berkesan untuk menghilangkan rasa mual, muntah, sejuk badan, sakit sendi dan tulang.
  • ketumbar- kelebihannya mampu melenyapkan angin dalam usus, demam, panas badan dan masalah alahan. Minyaknya boleh digunakan untuk merawat keguguran dan menghitamkan rambut dan penyakit kulit.
  • habattus Sauda - kelebihannya mampu bertindak mencegah alahan, antioksidan, antikulat, pembunuh kuman dan mengembangkan saluran pernafasan.
     2.  1 peket AK TIMOYAN - bertujuan untuk mengecutkan batu meroyan dan menaikkan rahim serta memulihkan gangguan emosi seperti cepat marah, cepat kecil hati, murung atau mimpi buruk.

     3.  1 peket AK TIARAH - bertujuan untu membersih dan mengeluarkan saki baki darah kotor yang terselit dalam rahim sewaktu bersalin. Ia juga untuk memanaskan badan dan mengeluarkan angin dalam badan dan melegakan sengal-sengal.

SIAPAKAH YANG SESUAI MENGAMBIL "SET BERSALIN AMBAR KENANGA"
  1. Ibu yang bersalin normal
  2. Ibu yang bersalin secara pembedahan
  3. Ibu yang tidak berpantang 
  4. Ibu yang tidak mengambil sebarang produk semasa dalam pantang kurang setahun bersalin
  5. Ibu yang kematian bayi 
  6. Ibu yang keguguran kurang daripada setahun
BILAKAN "SET BERSALIN AMBAR KENANGA" SESUAI DIMAKAN
  1. Ibu yang bersalin biasa atau pembedahan - dinasihati ambil selepas 7 hari selepas bersalin
  2. Wanita keguguran, tidak berpantang atau kematian bayi - dinasihati mengambil produk SET BERSALIN AMBAR KENANGA dengan segera
  3. Sekiranya bayi mengalami sakit kuning dinasihati mengambil AK TIMOYAN dan AK TIARAH dan apabila bayi telah sembuh, hendaklah mengambil SET BERSALIN AMBAR KENANGA sehingga habis.
KESAN KEPADA WANITA KEGUGURAN
  • Untuk memudahkan proses kehamilan semula
  • Untuk mengelakkan masalah seperti kitaran haid, masalah dalaman & sukar hamil
SET BERSALIN AMBAR KENANGA boleh diambil bersama ubat-ubatan hospital sahaja dan tidak dibenarkan diambil bersama produk herba lain kerana takut menyebabkan keracunan.

Selepas bersalin, diri anda adalah dalam keadaan sakit. Maka berilah masa kepada diri untuk kembali normal dengan membanyakkan rehat untuk kembali bertenaga.


No comments:

Post a Comment

KEDAI KAMI !!